Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Syukur Alhamdulillah, Kita semua masih diberikan kesempatan untuk terus hidup di muka bumi Allah yang penuh cabaran dan rintangan ini.. Alhamdulillah..

Setelah lama menyepi, akhirnya diri ini kembali menulis blog yang tidak menarik ini.. First, Alhamdulillah hari ini dah 1 bulan 5 hari, menjadi mahasiswa Universiti Malaya. Perasaan gembira menjadi sebuah perasaan yang tidak dapat di ungkapkan dengan kata-kata mahupun kelakuan. Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan ini.

Lupa pula nak bagitahu yang http://ikhappy-omel.blogspot.com/ sudah menjadi http://ikhwanredzuan.blogspot.com/ mungkin dengan menukaran link ini menjadi kan diri ini lebih matang dan lebih bermotivasi.. Terima kasih sebab sudi membaca blog ini..

Buat Mak dan Abah, Terima Kasih atas segalanya. Terima kasih melayan anakanda ini dengan baik dan penuh kasih sayang. Thank for everthing.. I will grad as Town Planner in 2017, insyaallah.. Amin..

Sampai ini dulu post kali ini.. Maaf atas segala salah dan silap. Semoga berjumpa di lain post, Insyaallah..

Sekian, Terima Kasih kerana sudi membaca.

About this blog

Welcome......
Thanks for invite my blog.......
">

Selamat Datang ke ikhwanredzuan.blogspot.com. Terima Kasih kerana Anda sudi singgah ke blog ini. Blog ini bukan lah luahan hati penulis, tetapi ia hanya sebuah nurkilan seorang insan

Pengikut Setia

Kotak Menjerit